söndag 21 juni 2009

Sista helgen

Då var min sista helg i Madrid till ände. I natt drömde jag att jag var hemma igen. Att mitt plan var flera timmar för tidigt så jag fick vänta hel dagen på arlanda för att bli hämtad.

I fredags hade vi midsommarfirande i parken. Köttbullar, potatis, snapps (gin) och chokladkaka. Så jäkla nice blev det och efter brakmiddagen skänkte vi överbliven mat till turturduvorna bredvid oss och bytte parksida där festen fortsatte in på småtimmarna. Gitarrkillarna ställde till med dansgolv på gräset och ja.. alla var där. Allt var perfekt.

Igår var jag ute med kusinen. Det blir som det alltid blir. Alldeles för sent. Klev innan för dörren strax innan 8 i morse efter att ha stängt bar efter bar och klubb efter klubb. Vi var överallt. Kussen var som vanligt överbeskyddande vilket resulterade i att en full stackare som tog sig friheter föll i backen.

Ema hade också en sen natt igår och hon vandrar runt som en kuvad zoombie i lägenheten. Jag mår rätt bra faktiskt och ska nog slå en signal hem snart för att uppdatera mig om mormors ankomst.

Inga kommentarer: